2006-11-17

Reach out and touch something

Před chvíli viděl klip Jamelie Beware of the Dog (ano, vím, že už to není úplná novinka) a zanechal ve mně tak silný pocit, že se o něj prostě musím podělit. =)

Jamelia tedy není zrovna něco, co bych si sám od sebe pustil, takže toho o ní moc nevím, ale celý ten kytarový spodek z Personal Jesus od Depeche Mode, který je v použitý v téhle písničce, jsem od ní opravdu nečekal. Okamžite se mi vybavilo S.O.S. od Rihanny (s vykradeným Tainted Love od Soft Cell - to jsem tady řešil v dubnu), ale zachoval jsem klid.

Když se ale písnička dopracovala k mezihře (kolem 2:00), kde v originále Gahan zpívá "reach out and touch faith" a Jamelia trumfovala "reach out and touch me", tak už jsem se nevěřícně smál. Podobnou krátkou místní shodu s originálem totiž měla v té své skoro-coververzi i Rihanna.

Takže co přijde příště? Slyšela Paris Hilton Closer od Nine Inch Nails (jasně, zase moje oblíbená reference =)? Tam je taky jeden fajn slogan, kolem kterého by se dala postavit "nová" písnička a který by ji dokonale seděl... =)

Žádné komentáře: