2006-11-22

Zaoceánská družba

Tak jsem si musel zase trochu upravit svá měřítka.

Minulý týden jsem jako domácí úkol pátral po tom, jak je to tedy s původem příjmení Mikea Miloshe. Nezjistil jsem bohužel nic, ale zato jsem našel něco jiného. Tak třeba Mike kromě nahrávání desek taky fotí. I akty. A kromě jiného fotil i na natáčení klipu Imogen Heap (to akty ovšem nebyly =). To je ale náhodička!

A nejen to! Jak se píše zase jinde (ale to záhlaví... ehm?!), tak v Torontu dělal Mike s posilou na koncertu Imogen předskupinu. Svět je malý, jak říká David Lodge.

V každém případě je to zajímavý protiargument pro obvyklé nářky, že česká nezávislá (elektronická, indie, emo, ... dosaďte si co chcete) scéna je malá a každý zná každého. Zdá se totiž, že pokud nejste zrovna Madonna nebo U2, tak ono to jinde funguje podobně (zvlášť od doby co existuje internet, myspace a podobné výmoženosti), takže z Anglie do Kanady to je někdy možná blíž než z Ostravy do Prahy.

(Co na to Richard K.? "Praha je dál a nebe blíž"? =)

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ještě se vrátím k Insanii-nebyl jsi náhodou 23.11.na koncertě ve Styxu?

BrehyMele řekl(a)...

Těžko říct komu byl ten dotaz směrován, ale každopádně: nebyl jsem tam ani já a ani Gunny. :-)

Vít Čondák řekl(a)...

Jaké "těžko říct"?! Já jsem tu o Insanii nepsal! =)

BrehyMele řekl(a)...

Ale dotaz byl smerovan do Tveho postu... :-)

Anonymní řekl(a)...

muzes mi vysvetlit, proc jsem vypila jehlici?
ve vine?

Vít Čondák řekl(a)...

Těžko říct komu byl ten dotaz směrován, ale každopádně: mějte prosím slitování a dávejte mi takové dotazy, na kterém mám aspoň trochu šanci najít odpověď! =)

BrehyMele řekl(a)...

jenom ať se hošík trochu
hoj hoj potrápí...
(ať je jeho princeznička
hoj hoj na chlapy)


broukám si s "klasikem", přičemž ta druhá část se tam jenom tak rýmuje... =)