2005-04-06

Já už vím - Semtex! =(

Sice se mi vlastně příčí ještě jim tímhle textem dělat reklamu, ale když už jsem to jednou nakousl, tak to nemůžu nechat bez povšimnutí.
Na iDnesu se totiž píše mimo jiné toto:
Nové album obsahuje čtrnáct skladeb, mezi nimiž nechybí například písně Včelka Mája, Plzeňská věž, Ančo nechoď na disko, Čau Italy nebo Startovačka, Na konci jsou další tři bonusy včetně hitu Mašinka, který si fanoušci Semtexu mohou poprvé vychutnat ve studiové kvalitě.

"Vychutnat"?! Před Mašinkou fakt zřejmě není úniku.
Navíc věty jako "Alba Eklhaft [skupina] prodala před 12 tisíc kusů, za což letos v lednu dostala Zlatou desku." mi opravdu nahánějí hrůzu. A není to jenom tím překlepem...

1 komentář:

pwnbrk řekl(a)...

jo tak z toho se mi taky zveda kufr.. a vubec tech radobyftipnych kapel se najednou vyrojilo nak moc, zejo? sickofitall