2007-05-18

Peníze pošlete na účet

U první povědomé věty jsem si říkal, že je to náhoda. U druhé jsem si říkal, že je to třeba nějaký rafinovaný koncept a bude to mít nějakou pointu. Pointa ale nepřišla, tak ji musím obstarat já:

Až bude příště psát Jan Kulig zase nějakou recenzi, tak by mě potěšilo, kdyby si dokázal vymyslet vlastní věty nebo aby ty moje zkopírované alespoň používal bez zkreslení významu a chyb.

Předem děkuji. =)

12 komentářů:

tucznak řekl(a)...

gunny, neblbni. honza kulig uz jednou pro musicserver psal, ale byl odejit. ted nechtel propalit nabidnutou druhou sanci, tak sahnul po osvedcenym materialu z konkurencniho serveru. snad se zase tolik nestalo. kompilovat/kopirovat - zname z hudby, to je preci taky umeni.

(cely text ma mit ironicky nadech)

Anonymní řekl(a)...

gunny, ty ctes musicserver?

Vít Čondák řekl(a)...

tucznak: Přesně tak - kvalitní remix je umění. Proto ho nemůže udělat každý. =)

sonic boot: Já čtu na webu ledacos. A českých hudebních serverů zase není tolik...

Anonymní řekl(a)...

No tak jsem dostal odkaz...ano uznavam, ze podobne vety tam jsou...ano uznavam, ze to muze svadet k nejakemu kopirovani...ano uznavam, ze to tak vypada...ale nemam duvod proc bych to delal...zvolim tykani. Mily Vite Condaku. Nezkopiroval jsem to. Nechci se nejak obhajovat kdyz vlastne nemam za co. Ano byl jsem kdysi z musicserveru odejit. Tudiz nebudu hazet druhou sanci jen tak do kose tim, ze bych neco kopiroval. Tudiz se omlouvam pokud ti to tak prijde. Kdyby neco pisni mejl budu rad kdyz si to vysvetlime... Honza Kulig

Anonymní řekl(a)...

jsem si uz vsim, ze tam cti tradici brat zpet uz jednou vyhozene. dalsi z nich je napr. zuzana machackova, ktera ma taky "hodne velkou fantazii" :D

Anonymní řekl(a)...

No tak to je ovsem dost velka ostuda..... trochu okate, ne??? honzo, neverim, ze si to nezkopiroval, proste neni realne mozny, aby se tolik faktoru na tak malym miste shodovalo, to je proste prasarna...

Vít Čondák řekl(a)...

Honza Kulig: Mně se omlouvat nemusíš, mě to spíš pobavilo a na autorských právech si až tak nezakládám ;), ale fakt si nejsem jistý, jestli to vysvětlení někoho přesvědčí.

To pozadí by mě docela zajímalo, protože mi připadá, že vymyslet si text minirecenze na deset řádků dá zhruba stejně práce, jako zkompilovat totéž z jiného delšího textu, ale vlastně si to docela živě přestavuju: za pět minut zvoní, budou se vybírat domácí úkoly a někdo ho zapomněl napsat...

No nic - co se mě týče, tak tímto považuju celou historku za uzavřenou.

Anonymní řekl(a)...

To Gunny: Ne za pet minut opravdu nezvonilo...ten prispevek jsem poslal docela dost brzo pred terminem. Ok beru to jako vyrizenou vec. Jestli mi nekdo uveri necham na kazdem jedinci, ale ja mam svedomi ciste...
To TT: psal jsem ti mejl tudiz tady je zbytecne ti odpovidat :-)

pwnbrk řekl(a)...

k/u/r/v/a u vas se kradou uz i recenze!!!

Vít Čondák řekl(a)...

Doma je doma... =)

Anonymní řekl(a)...

to je drsný. do sestavy na musicserveru už fakt chybí jen ten pliska...

Anonymní řekl(a)...

宮口式記憶術宮口式記憶術宮口式記憶術宮口式記憶術宮口式記憶術