2007-02-16

Mimořádná linka Praha - Tel Aviv?

P: Zdar, tak jsem si to doma poustel a moc nadseny jsem z toho nebyl. Takove nevyrazne a ne moc zajimave. Proste kulisa... :-))) To jsem jim to natrel, co? ;-)

V: No jo, málo kytar, co? =) Podle mě je to prostě super - ten kontrast mezi smyčci a elektronickými pazvuky! A zpěv! Ale na té první desce mě trochu zklamali, že tam žádný zpěv nemají. Škoda... něco tomu pak chybí. Já mám zpěv rád.


Když už jsem letos odpískal Sperm (Pardon! Moc mě to mrzí, ale proti loňsku mi program připadal nějak prázdnější. Uvidíme, jestli po loňské tlačenici bude prázdnější taky Abaton.), tak jsem pocítil nutkání vyrazit na něco jiného alternativního a to něco jsou Telefon Tel Aviv na koncertu v Akropoli 2.3.2007.

Desku Map of What Is Effortless poslouchám už poměrně dlouho, a tak bych tam měl být skoro automaticky, jenomže co se dá od takového koncertu vlastně čekat? Bude to opravdu koncert nebo spíš DJ set, když TTA vystupují jen ve dvou? Naštěstí tu dnes máme v případě nejistoty k dispozici YouTube, a tak se člověk může teoreticky připravit.

Ovšem když je nejúspěšnějším videem Telefon Tel Aviv na YouTube propagační šot pro Ableton (kdo by neznal program Live?), tak to není nejlepší znamení. Nemluvě o tom, že Joshua Eustis před kamerou nepůsobí zdaleka tak intelektuálně, jako samotná hudba TTA. Toho už jsem si vlastně všimnul v rozhovoru pro NMM, ale tam jsem si původně myslel, že něco bylo "lost in translation". Zřejmě ne. =)



Na druhou stranu je pro snobské uspokojení pozitivní, že TTA nemají na YT ani jeden oficiální klip. To je aspoň pořádná alternativa! =) Nejvíc se něčemu takovému přibližuje naprosto neoficiální sestřih ze hry Silent Hill.



Pak se tam dá najít pár přebuzených nahrávek z koncertů, kde se oba pánové vlní do rytmů vycházejících z jejich notebooků Apple, ale to asi ani nestojí za poslech.

Tohle všechno dohromady asi není nejlepší pozvánka na koncert, ale mám takový dojem, že nakonec stejně podlehnu svému podvědomí, které si už týden v kuse prozpěvuje, že "the pleasure's mine", a stejně se tam objevím. Ale běda jim, jestli mému podvědomí nenabídnou to, co čeká! =)

Telefon Tel Aviv: What It Was Will Never Again

And now the time has gone away
And in my mind you're underneath
And now the time has gone away
And in my mind you're underneath

The pleasure's mine
The pleasure's mine
The pleasure's mine
The pleasure's mine

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

podle toho, co maji v pozadavcich na backline to bude klasicky elektro live act, bez zpevaku, pouze s jabkama, rhodesem a mackie 1012 :) ...btw: apparat nemel ani toho rhodese a clovek by nerekl co takovy chaos pad muze zastat prace - moc dobry :)

Vít Čondák řekl(a)...

Díky za doplnění - tak nějak jsem doufal, že by ses toho toho dotazu mohl ujmout. =)
Já ale pořád ještě doufám, že i bez zpěváků tam bude nějaký ten zpěv. Snad mají na discích dost místa a všechny ty nahrávky nesmazali. =)

Anonymní řekl(a)...

moc je mi lito, ze je neuvidim. jinak prvni deska je nemene vyborna, jen je jina a to se ceni. tu druhou mam ale taky radsi :)

Anonymní řekl(a)...

podle toho jak mel v malicku ten ableton, bych se nebal, ze by mu tam neco zpevu nezbylo ;)

Vít Čondák řekl(a)...

Taky doufám, protože koupený lístek už mi tady leží na stole.

Anonymní řekl(a)...

tak to jses zatim jedni z 27 fandu tta v cr :) ...diky za podporu !

Vít Čondák řekl(a)...

Nejřív jsem se lekl, že těch 27 je celý předprodej, ale to jsou doufám čísla z Last.fm...?
V TicketPro mi totiž říkali něco o 120 zbývajících lístcích, tak snad to nebude úplně komorní koncert. =)

Anonymní řekl(a)...

komorni to nebude, ale muj soukromy odhad je cca 200-250 platicich - predprodeje a statistiky last.fm jsou obcas taky pekne matouci a zavadejici - nechame se tedy prekvapit :)

Anonymní řekl(a)...

myslim ze telefon tel aviv jsou celkem dost znami..mozna o neco min nez apparat, ale ten akropoli naplnil..nezapominejme na cizince v praze

kazdopadne ja sem skalni, mam obe LP na vinylu, tak doufam ze nezklamou..taky by me zajimalo, jak bude znit novej material (prej o dost jinak)