2005-11-21

Jackson3

Poslední dobou se zřejmě příliš dívám na TV a už mě to začíná zmáhat. To je pořád samý filmový klub a Woody Allen, ale ty konce... Zaprvé se mi hromadí nedopsané blogy, které už přestávají být aktuální, a zadruhé hledám záhady i tam, kde nejsou.

Tak například když jsem zjistil, že dva dny po sobě jsou na Nově dva filmy Petera Jacksona (Dvě věže a Přízraky), tak mě napadlo, že to zřejmě signalizuje začátek propagační kampaně na King Konga.
Když jsem se nad tím trochu zamyslel, tak jsem tu myšlenku musel zavrhnout, protože Dvě věže prostě byly na řadě (rok od TV uvedení Společenstva už uplynul) a Přízraky skoro nikdo nezná, takže jako propagační prvek jsou naprosto nepoužitelné, ale stejně - to, že nejste paranoidní, ještě neznamená, že po vás nejdou, že... =)

Žádné komentáře: