2009-10-25

Rozlučte se osobně s iDnes

iDnes dnes provedlo něco, co je buď ukázkou neprofesionality nebo pokusem ukázat lidem, jak s nimi média manipulují, ale skutečně si nejsem jistý, jestli byl někdo v redakci tak drzý nebo tak rafinovaný.

Na hlavní stránce kulturní rubriky se u článku Rozlučte se osobně s Jacksonem. Nabízíme lístky na film s králem popu objevil obrázek Michaela Jacksona na koncertu.



Dalo by se říct, že je to takový normální obrázek, kdyby se na iDnes už jednou neobjevil před pár měsíci. Ovšem tehdy to bylo v článku Nic nepobaví tak jako cizí chyby a průšvihy. Chechtejte se u chyblogů, který byl o nepovedených kolážích ve Photoshopu a tenhle obrázek (neoříznutý), tam byl jako příklad mizerného falšování reality.



Nuže? =)

2 komentáře:

Jan Binder řekl(a)...

To byla tak zásadní chyba, že jsem z toho nemohl měsíc spát. Když jsem si toho všimnul, byl mi líto celého světa.

Vít Čondák řekl(a)...

Tak já jsem spal celkem klidně - ostatně doufám, že ta fotka je pravá a mimo byl ten první článek, ale připadá mi to jako výstižná ukázka toho, že se už v médiích dost dobře nedá rozeznat skutečnost od virtuální reality. Každou chvíli čekám odhalení toho, že celé This Is It natočili s pomocí dvojníka MJ a pomocí 3D modelu. ;)