2005-06-06

Žába na prameni

Vzhledem k velikosti internetu může člověk čas od času propadnout iluzi, že tam "venku" musí být spousta zajímavého čtení, ale realita je samozřejmě mnohem nudnější. Zajímavých nebo zábavných témat je málo, takže si je jednotlivá média navzájem kradou a výsledkem je, že ať čte člověk cokoliv, tak se nakonec dozví o těch samých věcech - maximálně se liší názory na ně.
To se ale samozřejmě týká jen těch opravdu významných a nosných zpráv, které mají potenciál oslovit masy - takových, jako je Crazy Frog (případně Frosch - podle toho, kde a v jakém jazyce sledujete TV).
Jak už psali prakticky všude (a dokonce snad mluvili i na Primě) vyzváněcí tón se šílenou žábou dobyl první místo anglické hitparády (nebo jak se tomu teď říká).
Co na to říct? Asi nic. Osobně mě to sice irituje (i jiné slovo by se hodilo! =), ale podobné ptákoviny vždycky zabíraly, takže to samo o sobě skoro nestojí za zmínku. (V tomto místě jsem úspěšně odolal pokušení začít nadávat i na jiné "mobilní maskoty" - ale bylo to o chlup! =)

Co mě překvapuje, je čas.
Startující žába se totiž do světa dostala po internetu. Já sám jsem se s tím původním startovacím samplem setkal už před nekolika lety a už od druhého poslechu mi pil krev. Za těch pár let k samplu postupně přibyla animovaná žába a teď i remix (???) Axel F. z Beverly Hills Cop, ale celé to trvalo hrozně dlouho.
Pokud má internet zrychlovat přenos informací, tak v tomhle případě jako "nové" médium katastrofálně selhal. (Jsem si ale vědom toho, že tenhle příspěvek už dneska taky není úplná aktualita. =) Mě tedy před pěti lety rozhodně nenapadlo, že s tím zvukem startování strávím celou další pětiletku, ale stalo se. Naopak celá tahle bublina během té doby neustále sílila a nabírala další podoby. Ostatně tohle možná ještě není konec - třeba bude následovat animovaný seriál, kde bude žába samozřejmě pracovat jako automechanik, a jednoho dne musí nevyhnutelně přijít i celovečerní film. Já tedy ještě pořád doufám, že se to nestane, ale začínám se obávat nejhoršího...
Mimochodem myslíte, že by se žába mohla prosadit i v pohřebních síních? Zvlášť vhodné pro motoristy! =)

Žádné komentáře: