2005-03-19

TV Andělé

Dřív, než se někde dočtu něco úplně jiného, co mě třeba zviklá =), bych chtěl do záznamu uvést, že letošní Andělé mi připadali dost podaření. Přesněji řečeno si nezpomínám, že by kterýkoliv z předchozích ročníků dopadl líp. Skoro bych řekl, že to bylo na hranicích toho, jak je možné podobný pořad v českých podmínkách udělat. Celý žánr "předávání cen" má totiž tendenci spíš probíhat trapně a končit tragicky. A nejenom v ČR. =)

Tím samozřejmě nechci říct, že to bylo dokonalé (Doga! a možná i výběr některých řečníků =), ale Šiška mě opravdu překvapil, tím spíš, že jsem mu dopředu moc nevěřil.
Asi nejdůležitější bylo, že se podařilo udržet slušné tempo, bez delších hluchých míst (snad jen ten tunel pro vítěze mohl být kratší) a nevyhnutelné bezradné plácání některých řečníků bylo většinou ukončeno ve snesitelném čase.

Výsledky asi raději komentovat nebudu, zase tolik překvapení tam nebylo. Veškerý šokový koeficient evidentně vyčerpali The Nihilists, o kterých většina publika zřejmě dnes večer slyšela prvně.

Za zmínku možná stojí ještě naprosto minimální potlesk, který si při oznámení nominací vysloužil Petr Muk. Tomu se říká ztráta důvěry. =)

To za sebe můžu naopak říct, že si Andělé moji důvěru o trochu zvýšili. Sice je to pořád komerční akce, která nemá... bla bla bla... však to znáte =), ale mám neurčitý pocit, že se prostě něco takového konat musí (stejně jako se nezbytně konají výroční schůze svazu včelařů), takže pokud to proběhne bez větší ostudy, je to jednoznačně plus. =)

Žádné komentáře: