2005-03-14

Gorily v mlze

Za mlhou hustou tak, že by se dala krájet, se prý dokončuje nová deska Gorillaz.
Tedy možná.

Osobně jsem docela na pochybách, jestli nová deska může uspět podobně jako ta první (krize anglické taneční scény, dlouhá pauza, ...), ale zatím se můžeme věnovat fámám. Těch je totiž víc než dost. Asi je to způsobeno tím, že Gorillaz mají neurčitý počet členů, kteří navíc žijí v různých světech. Do médií se tak střídavě vyjadřují kreslení i reální členové. =)
Název nové desky by tím pádem mohl být "Reject False Icons" (to prý bylo jenom neoficální motto) nebo možná "We are Happy Landfill" (to si vymysleli v NME), ale spíše to bude "Demon Days" (povídali, že mu hráli =).
A podobně to zatím funguje s písničkami.

Po internetu už nějakou dobu obíhá track "Dirty Harry", který prý bude na desce, ale není to singl. Prostě promo. Už samotný název odkazující na historicky první singl Goril "Clint Eastwood" stačil na to, aby mě znejistil. To si snad někdo dělá srandu? To přece nemůže být oficiální release!
Když jsem pak uviděl fotku toho CD a ukázalo se, že je to vlastně white label, tak už jsem byl dost ve střehu.
A když jsem se pak na různých místech dozvěděl, že "Dirty Harry" je podobný "staršímu sólovému projektu Damona Albarna" a že "používá části sólového projektu Damona Albarna Democrazy", tak byl můj rozvrat dokonán. To je snad jenom nějaký domácí bootleg á la Dangermouse, ne?
É... moment! Dangermouse má přece na té desce hostovat oficiálně?!

V každém případě nějak takhle si představuju promo kampaň, která posluchače napne! =)

Žádné komentáře: