2005-06-01

"Fialo, tak to je ona?!"

Z. se obával, aby tenhle zápis nevyzněl moc bulvárně, ale myslím, že to byla naprosto zbytečná obava. Já jsem totiž vůči bulvárnímu tisku dokonale rezistentní a titulky novin, které každé ráno vídám během čekání na trolejbus, na mě nezanechávají vůbec žádnou stopu. =)

Zuzana

Ale k věci - po reportu z Fialova koncertu jsme se chvíli dohadovali, co je zač ta zpěvačka (s kolika zpěvačkami už vlastně Fiala Měsíc zpíval?), takže teď jsme si díky freemusic.cz alespoň ujasnili, že je pan Fili v dobrých rukou a že to nejsou ruce krále Miroslava. Jenom jestli to není trochu přehnaná centralizace funkcí...? =)

Obal dělal...
...zase Tomáš Chorý, který nám dělal většinu obalů. Je na něm moje tvář, fotila mě Zuzana. Naše manažérka, zpěvačka a moje přítelkyně.

Žádné komentáře: