2005-06-19

Zase fotbal?!

Je mi jasné, že jsem dost off-topic, ale ono se to vlastně netýká přímo fotbalu, tak snad je to aspoň trochu v toleranci...?
Totiž dneska jsem shodou okolností viděl sportovní zprávy na všech celostátních televizích a lehce jsem užasnul. Ve Viganticích se hrál exhibiční zápas za účasti Baroše, Šmicra, Dud(e)ka a spousty dalších známých jmen, a tak se tam logicky vypravily i všechny televize a ve všech zprávách o tom informovaly.
Zváštní bylo to, že na Primě oznámili, že zápas skončil 6:6, kdežto na ČT tvrdili, že to bylo 7:5. To mě vyprovokovalo, a tak jsem si na tu zprávu počkal i Nově. A nezklamal jsem se - zápas prý skončil 5:4.
Je to samozřejmě jenom detail, protože to byla exhibice, kterou nikdo nebral vážně, ale já třeba ve své naivitě čekám, že když už v TV u takového zápasu oznamují výsledek, že by se na něm měli shodnout. Jak pak mám věřit ostatním zprávám, kterými nás krmí zbytek roku?

1 komentář:

BrehyMele řekl(a)...

ty jsi tam vazne nebyl? :-)