2005-12-14

Cesta z těsta

Párkrát jsem se tady zmiňoval o ambientním projektu DownThere, který ovšem na podzim přerušil své hudební aktivity, protože jeho vůdčí osobnost Pawnbroker (mimochodem osobně se neznáme =), odjel za moře (ale ne oceán).

Ovšem ještě před tím (16.9.2005) mi za recenzi věnoval track "Leavin' My Town (Song for Gunny)", který doplnil komentářem, že tam původně měl být i zpěv a že se toho třeba ještě někdo ujme. Nejsem si úplně jistý, jak to bylo myšleno, ale já jsem to vzal jako osobní výzvu a začal přemýšlet, co se s tím dá udělat.

Originální verze mi připadala strukturou příliš komplikovaná na to, abych do ní dokázal dostat nějaký zpěv, a tak jsem si řekl, že zkusím udělat spíš takový odvážnější "DownThere: Leavin' My Town (Gunny's remix)". Pak se ale zapojil i Břehymele a překryl originál kytarou tak kvalitně, že jsem usoudil, že už je to spíš nová písnička nového projektu. Doufám, že to kvůli toho neskončí žalobou za porušení autorských práv... =)

Jinak je asi typické, že zatímco originál vzniknul za jeden den, nám takhle plánovaná "rychlovka" trvala s mnoha přestávkami a "schvalováním" skoro tři měsíce. A už to ani není ambient. =)

5fold: The Way Out of Town (featuring DownThere) (MP3 / 5.7 MB)

A posílám pozdrav z depresivního Ostravska do depresivního Skotska! Vypadá to, že nálada textu drží pawnbrokerovského ducha...

Žádné komentáře: