2005-11-23

Něco je divně (zase =)

Původně jsem tu chtěl kroutit hlavou nad historkou "Madonna prohrála soud s belgickým skladatelem", ale čím více podobných článků na tohle téma jsem přečetl, tím větší jsem v tom měl zmatek. Určitě by bylo dobré, aby se autoři shodli, jestli je ten originál z roku 1993, jak tvrdí většina článků, nebo ze sedmdesátých let, jak tvrdí menšina. A kdo se s kým vlastně zná? A kde studovala Madonna a ve kterém roce? Existuje Belgie?
Nakonec jsem se nemohl rozhodnout, jestli budu žasnout nad soudním rozhodnutím, které mi zhruba z poloviny připadá zvláštní (zákaz prodeje ok, ale zákaz hraní v rádiích u CD, která si rádia regulérně koupila před několika lety?), nebo znalecky kritizovat média, která si systémem tiché pošty deformují jednu původní zprávu a nikomu nevadí, že mají vyjádření jen jedné strany sporu (no jo, uznávám, že právníci odmítli komentovat) a že se jim do textu nevešlo téměř nic o tom, na základě čeho vlastně soud rozhodl.

Tak asi bude rozumnější zase nadávat na média. Sice přinesla zprávu, ale ta neobsahuje dost informací na to, abych si mohl udělat nějaký kvalifikovaný názor. Ale udělat si nekvalifikovaný názor to umožňuje už teď, takže pohoda...

A: "Ó pomoc, ona mě okradla. To je hrůza!!! Ať se jde ten debil vycpat."
B: "Tak takhle vykrádat druhé kapely. No to je síla! Ve většině písniček na nové desce je slyšet inspirace ve známých hitech z posledních let."

Žádné komentáře: