2005-05-18

Komerce, komerce, všude samá komerce

Posledních pár dnů je mým nejoblíbenějším TV pořadem jistá reklama.
Asi bych měl upřesnit, na co to je reklama, ale to bohužel nepůjde - tohohle nepodstatného detailu jsem si totiž nevšimnul (vlastně jsem ji zatím viděl jen asi třikrát - dobrého jen pomálu! =), takže se budete muset spokojit s informací, že hudbu v té reklamě obstarávají Bloc Party (EDIT: tedy téměř - viz komentáře =).
Nejlepší část je hned na začátku - Gregory Finn ze Southpaw a známé hudební rodiny si u baru kupuje pivo a dostane dva. Vždycky si v tu chvíli všimnu, že mám ve tváři speciální křečovitý úsměv ve smyslu "Je to on!".
Ještě pořád mi to totiž připadá neuvěřitelné, protože v méně používané části své paměti mám uloženou nejasnou vzpomínku, jak před pár lety při koncertě rodinného seskupení BuBuBu byl problém oba mladší Bu dostat před kameru nebo dostat z nich delší souvislou myšlenku. (Doufám, že mi oba bratři nesplývají v jednoho - uznávám, že mnohem radikálnější byl ten druhý.)
A vida - po pár letech už je Gregory schopen si každý večer suverénně před celou republikou objednávat pivo. Ačkoliv - to musím přiznat - pořád toho moc nenamluví. Jeho strhující herecký projev totiž bohatě vystačí s pohyby a mimikou.

Aby nedošlo k omylu: já proti tomu nijak nebrojím, jenom mi to připadá jako pěkná ukázka toho, jak se lidé a celá společnost v průběhu času mění. Alespoň v některých ohledech.
Okomentovat