2012-01-05

Rozmňagane

Docela mě potěšilo, že můj dojem ze Špalíčku, že se chystá album coververzí Mňágy, se potvrdil, a tak jsem se pokusil posbírat informace, které se zatím někde objevily - nebo spíše objevují, protože jak je vidět, tak je všechno stále ve vývoji.

Petr Fiala na stránkách Mňágy:
Uvažujeme, že to bude stát 299,- bo to budou dvě céda s třiceti písničkama plus jedno dévédé o vzniku, to všecko hezky obalený v digipacku... Náklady tak čtyři kila...ehm...jen tak na okraj. Album vyjde na Apríla (1.4. 2012), ale už od ledna budeme každý týden dávat jednu coververzi k volnému poslechu na naše stránky a možná ještě i jinde. Takže do vydání uslyšíte cca půlku alba...to je Dobrý, néé?! -:) -:) -:). Taky upozorňuju, že součástí alba bude dvd, na kterém bude zachycen vznik písniček a tudíž na něm budou všichni zúčastnění hudebníci! Tož tak. 

Potvrzené písničky a účastníci:
WWW + Petr Fiala - Hodinový hotel (jen promo?)
Bratři Orffové – Ne, teď ne! (Spaste svoje duše atd.)
WWW – Hodinový hotel (bez Fialy)
Květy - Ve skutečnosti
Prago Union - Některé otázky
Skyline - ???
Tata bojs - ???
Xavier Baumaxa ? - ??? (P.F.: "Jednu šanci dostal, ale vůbec bych neřek, že to zvládnul...-:)")

Pokud se k vám donesly nějaké další upřesňující informace, tak je rád uvítám... =)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Tak jak se vám líbí ty předělávky? Já teda nemůžu zapřít citelné zklamání. Jen WWW jsou OK. Skoro bych se nebál říct, že vaše předělávka Kláry by všechny strčila do kapsy.

Vít Čondák řekl(a)...

To snad ne. =) Zatím jsem bohužel neslyšel celé album, takže celek nemůžu dost dobře hodnotit. Od Sta zvířat nebo Tří sester jsem nic moc nečekal a většina mých favoritů se nevešla mezi ty zveřejněné ukázky, takže uvidíme...