2007-01-03

Slezská vrána

Nový rok už sice dorazil ("pěkněvítám!"), ale já jsem ještě duchem nepřítomen, a tak budu zatím psát jenom o šišce. Ano, po Českém slavíkovi už se chystá další pravidelná kulturní veselice - Anděl.

Šiška dokonce tvrdí, že "letos oslovujeme akademiky, kteří jsou v hudební branži opravdovými odborníky a mají přehled," takže jsem opravdu zvědav, jak to bude vypadat ve skutečnosti. Členové redakce Křížovky se loni moc nevytáhli, ale na druhou stranu některé mladé redaktorky ze Stratosféry mě naopak potěšily, a tak si myslím, že redukováním (!) počtu akademiků na 617 (!!!) se toho zase tak moc nezmění. V tak vysokém počtu se to vždycky nějak "pokrátí" a vznikne všobecně uznávaný průměrný vítěz.

Letos mě zatím nejvíc překvapil vznik nové kategorie "ska & reggae". Opravdu bylo třeba zakládat novou kategorii, aby mohlo Sto zvířat něco vyhrát? =) Samozřejmě přeháním, protože reggae a ska neposlouchám, a tak nemám přehled, ale nezdá se mi, že by se to u nás skupinami tohohle stylu zrovna hemžilo, tak z čeho se vlastně bude vybírat?

No, rád se nechám překvapit..
Okomentovat