2006-12-13

Advertising space

Když jsem před časem žasnul u Rihanny, kolik reklamy se vejde do jednoho klipu, tak teď bych měl přinejmenším omdlít, ale člověk zřejmě časem otupí. =) Přesto musím uznat, že Pharrell už tak vysoce postavenou laťku dokázal ještě o kus zvednout.

Celý klip pro That Girl je totiž založený na tom, že tzv. Skateboard P. čumí do (noname? =) mobilu, takže to vypadá jako další neplacená reklama na mobily. V TV to ovšem vypadalo jinak - ten mobil byl vlastně jediná věc, která v tom klipu rozostřená nebyla (alespoň jeho větší část). Zato pokud bych měl soudit podle televize, tak posledním módním výkřikem jsou rozmazaná trička s rozostřenými logy výrobců - to tam měli na sobě snad úplně všichni. Náhrávka na YouTube je ovšem naprosto nerozmazaná a ta loga tam stejně nepoznávám. Holt asi neznám sortiment všech hip-hopových oděvních firem. =)

(Mimochodem jsem jediný, komu připadá, že ten smích v té písničce je vykradený z filmu Amadeus?)

Jestli to tu bude číst obchodní zástupce nějaké oděvní firmy, tak ať mě klidně kontaktuje - takový klip bychom určitě taky zmákli. Sice nemáme žádnou hotovou hudbu, videotechniku a zkušenosti, ale s rozpočtem na "běžnou čtyřminutovou reklamu" (8 MKč?) se takové drobnosti určitě dají nějak vyřešit. Trochu to vykomunikujeme, pak se to zfinalizuje a nakonec natlačí do kanálů. Jenom potřebujeme cítit podporu!
Okomentovat