2005-10-10

Na vlastní objektiv

...jsem si dovolil dvě fotečky ze své dvoudenní zahraniční výpravy... =)

Už je mi to samotnému trapné, ale vypadá to, že před tučňáky se nedá utéct - vyloženě si vynucují pozornost, i když se je člověk snaží ignorovat. Zatím jsem neměl čas pátrat po detailech, takže si klidně můžu vyhlásit soukromou anketu na téma "s jakou hudbou se film bude promítat v Německu?" Přes tradičně pozitivní vztah Němců k elektronice sázím spíše na americkou verzi.

Tučňák v reálu

Všichni to už někde četli, ale stejně není nad to vidět to na vlastní oči. Deska Nice Traps skupiny Khoiba se opravdu prodává (a ne úplně levně =). Ten pocit, kdy člověk uprostřed obchodu o rozměrech 100 x 50 metrů (hrubý odhad) najde jednu českou desku (přesněji řečeno tři stejné), je - jak říká Fuka a reklamy - k nezaplacení.
(Jestli je to množství pro naši hudební scénu úspěch nebo ostuda, to nechám na vás. =)
Mimochodem jestli to budete chtít hledat, tak stojan se jmenoval "Electronic Beats".

Khoiba v regálu

1 komentář:

BrehyMele řekl(a)...

To mi tak pripomnelo jednu podobnou story z meho "mladi"... :-)
Pise se rok 2000, a ja brazdim, ostatne jako kazdou sudou sobotu, blesi trh v severoanglickem Huddesfieldu (blizne v polovine mezi Madchesterem a Leedsem). A v sekci CD, nekde mezi tema nejlevnejsima vykopavkama za libru ci dve, se po celou dobu meho pulrocniho "angazma" schova CD "Escape from the Sloopy Lake" od Dirty Pictures.
Pamatujete se na ne jeste nekdo?
Vlastne ani nevim, proc jsem ho tenkrat nevzal.